Informatie voor bestuurders

Belangrijke informatie
Voor alle belangrijke basisinformatie over de verkiezing, klik hier. Hieronder vindt u alle informatie om de verkiezing voor u tot een succes te maken!

Bekijk ook deze video:

Is uw sportvereniging al genomineerd?

Bekijk welke sportverenigingen nu al genomineerd zijn en indien uw sportvereniging daar nog niet tussen staat: nomineer dan hier uw sportvereniging!

Benut E-mail en internet: Gratis Banners!
Natuurlijk plaatst u een bericht over de verkiezing in uw clubblad. Zet ook een bericht op de website van de vereniging en stuur een e-mail of e-mailnieuwsbrief naar alle leden en iedereen die betrokken is bij uw sportvereniging. Digitale banners voor op uw website, in uw emailnieuwsbrief en voor in het clubblad kunt u hier gratis downloaden in allerlei formaten.

Deel flyers uit en hang posters op!

Er zijn posters en flyers beschikbaar die besteld kunnen worden, u kunt ze ook zelf uitprinten of laten drukken door de vaste huisdrukker van de vereniging.

Social Media: Facebook, Twitter en Linkedin
Deel de nominatie van uw sportvereniging via deze sociale netwerken en roep op om te stemmen.

Persbericht
De nominatie voor uw sportvereniging is leuke informatie voor in de lokale of regionale krant. Het levert u positieve gratis publiciteit op en u bereikt veel stemmers! Download hier een voorbeeld persbericht, dat u zelf kunt aanpassen.

Creativiteit wordt beloond!
De 3 sportverenigingen met de meest creatieve, ludieke en originele acties worden beloond met een prachtige Award. Heeft u zelf een leuke actie gehouden? Laat het ons weten via info@leukstesportvereniging.nl.

Automatisch op de hoogte blijven over het verloop van de verkiezing?
Meld u dan nu aan voor de nieuwsbrief van de verkiezing.

Contact, vragen of suggesties?
Of gewoon iets leuks te melden? We besteden er graag aandacht aan via de nieuwspagina, de nieuwsbrief en twitter. Laat het ons weten via info@leukstesportvereniging.nl.

MBL_facebook_icon_grijs
MBL_twitter_icon_grijs